Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140
56.590.00zł – 64.694.00zł
Przed Zakupem prosimy o kontakt pod numer +48 451 155 565 w celu potwierdzenia dostępności zamówienia.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140 to dynamiczny model o mocy 140 koni mechanicznych, który wyróżnia się wydajnością, trwałością i innowacyjnymi rozwiązaniami.
Produkt został starannie zaprojektowany, aby nie tylko doskonale działać, ale również prezentować się elegancko na pokładzie. Silnik oferuje doskonałą wydajność, szybkie przyspieszenie i imponujące osiągi na wodzie.
Opis
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140: Wydajność, Trwałość i Innowacyjne Rozwiązania
Przedstawiamy nowego członka naszej rodziny silników zaburtowych Silnik Zaburtowy Tohatsu MFS 140. Ten dynamiczny model o mocy 140 koni mechanicznych oferuje niezwykłą wydajność, trwałość i zoptymalizowaną wagę. W naszym najnowszym produkcie skupiliśmy się na doskonałej jakości wykonania oraz wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają niezapomniane doświadczenie na wodzie.
Silniki Zaburtowe Tohatsu Elegancki styl z wyszukanymi detalami
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140 A wyróżnia się eleganckim stylem, który z pewnością przyciągnie uwagę. Dbając o detale, stworzyliśmy produkt, który nie tylko doskonale działa, ale również prezentuje się znakomicie na każdym pokładzie. Zaprojektowany z myślą o estetyce, nasz silnik zachwyci nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Doskonała wydajność i trwałość
Linia MFS75-115A Tohatsu zyskała wzbogacenie w postaci modelu MFS 140 o mocy 140 koni mechanicznych. Nasze starania skupiły się na zapewnieniu wyjątkowego momentu obrotowego, zoptymalizowanej masy oraz płynnej pracy. Wynikiem tych działań jest silnik o doskonałej wydajności, który pozwoli Ci cieszyć się szybkim przyspieszeniem i niezapomnianymi osiągami na wodzie.
Innowacyjne rozwiązania dla jeszcze lepszych osiągów
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140 A wykorzystuje zaawansowane technologie, które przekładają się na doskonałe parametry pracy. Jednym z naszych najważniejszych osiągnięć jest unikalny kolektor wydechowy 4-2-1 Performance Tuned, zaprojektowany specjalnie w celu maksymalizacji niskiego momentu obrotowego i przyspieszenia. Dzięki temu osiągamy najlepszy w swojej klasie stosunek momentu obrotowego do wyporności, co przekłada się na imponujące rezultaty na wodzie.
Silniki Zaburtowe Tohatsu Oszczędność paliwa i efektywne spalanie
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140 A został zaprojektowany zgodnie z technologią Simpliq™, bazując na konstrukcji SOHC-4V. Nasz system umieszczania świec zapłonowych pośrodku każdej komory spalania zapewnia najbardziej wydajne spalanie z optymalnym przewodnictwem ciepła. To przekłada się na mocne działanie silnika oraz znaczne oszczędności paliwa. W rezultacie możesz cieszyć się dłuższymi i bardziej ekonomicznymi wycieczkami na wodzie, bez obaw o częste tankowanie.
Innowacyjne funkcje dla pełnej kontroli i wygody
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140 A jest wyposażony w szereg innowacyjnych funkcji, które zapewniają pełną kontrolę nad silnikiem oraz wygodę podczas użytkowania. Oto niektóre z nich:
- System zmiennej biegu jałowego: Dzięki temu systemowi możesz precyzyjnie regulować obroty biegu jałowego w zakresie od 650 do 850 obr./min, co 50 obr./min. Zapewnia to doskonałą kontrolę podczas trollingu i łowienia ryb.
- Niskie przełożenie: MFS140A posiada niskie przełożenie wynoszące 2,08:1, co przekłada się na niższy moment obrotowy i lepsze osiągi końcowe. Bez względu na to, czy potrzebujesz szybkiego przyspieszenia czy mocnego pociągnięcia, nasz silnik sprosta Twoim oczekiwaniom.
- Płukanie świeżą wodą: Specjalnie zaprojektowany system płukania umożliwia łatwe i skuteczne płukanie silnika po każdym użyciu. Dzięki temu utrzymasz go w doskonałej kondycji i zminimalizujesz ryzyko korozji.
- Wysokowydajny alternator: MFS140A jest wyposażony w alternator o wysokiej wydajności o mocy 41 A. Zapewnia to wystarczającą energię elektryczną do zasilenia urządzeń pokładowych i systemów elektronicznych.
Niezawodność i ochrona
Silnik Zaburtowy Tohatsu MFS 140 A to nie tylko silnik o imponujących osiągach, ale także o wysokiej niezawodności i skutecznej ochronie. Oto niektóre funkcje, które zapewniają bezpieczną i spokojną żeglugę:
- Wytrzymała konstrukcja: Obudowa silnika wykonana jest z tworzywa SMC, co zapewnia doskonałą trwałość i odporność na uszkodzenia. Główne elementy aluminiowe zostały anodowane, aby zwiększyć ich odporność na korozję, co wydłuża żywotność silnika.
- Łatwość obsługi: MFS140A został zaprojektowany z myślą o użytkownikach. Filtr oleju jest łatwo dostępny, a specjalna tacka ułatwia wymianę filtra. Możesz również szybko i łatwo odprowadzić wodę z filtra paliwa dzięki wyjmowanemu zbiornikowi.
- System spłukiwania słodką wodą: Wbudowany system spłukiwania słodką wodą ułatwia rutynowe spłukiwanie silnika, eliminując sól i inne substancje, które mogą negatywnie wpływać na jego działanie. Dzięki temu silnik zachowa swoją wydajność i długotrwałą trwałość.
- Ochrona przed uszkodzeniami: Tohatsu MFS140A jest wyposażony w ponad 16 anod protektorowych rozmieszczonych we wszystkich głównych komponentach. Te anody zapewniają skuteczną ochronę przed korozją i uszkodzeniami, co przedłuża żywotność silnika.
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu: Dzięki zastosowaniu zaawansowanego systemu chłodzenia kontrolowanego za pomocą termostatu, MFS140A utrzymuje optymalną temperaturę pracy silnika. Jest to kluczowe dla jego niezawodności i zapobiegania przegrzewaniu się.
- Wytrzymała pompa olejowa: Tohatsu zastosował w MFS140A zaawansowaną trochoidalną pompę olejową napędzaną wałkiem rozrządu. Dzięki temu zapewniamy długotrwałą trwałość krytycznych elementów silnika, co przekłada się na niezawodność i spokojną żeglugę.
Sygnalizacja i ochrona dla bezpiecznego użytkowania
Tohatsu MFS140A jest wyposażony w szereg funkcji sygnalizacyjnych i ochronnych, które zapewniają bezpieczne użytkowanie silnika. Oto niektóre z tych funkcji:
- Ostrzeżenie o niskim ciśnieniu oleju: Silnik jest wyposażony w system ostrzegawczy, który informuje Cię zarówno wizualnie, jak i dźwiękowo o niskim ciśnieniu oleju. Dzięki temu możesz natychmiast zareagować i podjąć odpowiednie kroki, aby zapobiec uszkodzeniom silnika.
- Ostrzeżenie o przegrzaniu: W przypadku przegrzania silnika, system ostrzegawczy w MFS140A automatycznie zadziała, informując Cię dźwiękowo o nadmiernym wzroście temperatury. To ważne zabezpieczenie, które pozwala uniknąć poważnych uszkodzeń i utraty wydajności.
- Ochrona przed uruchomieniem na biegu: Aby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo, Tohatsu wyposażył swój silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140 A w system ochrony przed uruchomieniem na biegu. Dzięki temu silnik nie zostanie przypadkowo uruchomiony w biegu, eliminując potencjalne niebezpieczeństwo dla użytkownika.
- Wyrywka bezpieczeństwa: MFS140A spełnia podstawowe standardy ochrony we wszystkich silnikach zaburtowych Tohatsu. Wyrywka bezpieczeństwa to istotne zabezpieczenie, które zapewnia natychmiastowe wyłączenie silnika w przypadku wywrócenia się łodzi lub upadku operatora za burtę. Działa to jako dodatkowe zabezpieczenie, które minimalizuje ryzyko wypadków i zapewnia większe bezpieczeństwo na wodzie.
- Ogranicznik prędkości obrotowej: Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140 A jest wyposażony w ogranicznik prędkości obrotowej, który umożliwia kontrolę maksymalnych obrotów silnika. Możesz dostosować ustawienia, aby ograniczyć prędkość obrotową do poziomu, który uważasz za odpowiedni, co pozwala na płynną i bezpieczną żeglugę.
Pełna kontrola i wygoda dzięki obrotomierzowi
MFS140A został wyposażony w obrotomierz, który informuje operatora o różnych parametrach silnika. Dzięki wbudowanym lampkom ostrzegawczym, możesz szybko zidentyfikować potencjalne problemy, takie jak niskie ciśnienie oleju, niski poziom naładowania baterii i przegrzanie. Dzięki tym informacjom możesz podjąć odpowiednie działania naprawcze lub dostosować swoje zachowanie na wodzie, aby zapewnić bezpieczną i niezawodną żeglugę.
Podsumowanie
Silnik Zaburtowy Tohatsu MFS 140 to silnik zaburtowy, który zapewnia imponującą wydajność, niezawodność i wygodę użytkowania. Dzięki dynamicznej konstrukcji, wysokiej jakości detalom i innowacyjnym funkcjom, ten silnik oferuje niezrównane osiągi, zoptymalizowaną masę i płynną pracę. Z unikalnym kolektorem wydechowym, doskonałym stosunkiem momentu obrotowego do wyporności oraz technologią Simpliq™, MFS140A zapewnia nie tylko moc i szybkość, ale także oszczędność paliwa i przyjazność dla środowiska.
Dodatkowo, pełna gama funkcji ochronnych i sygnalizacyjnych gwarantuje bezpieczne użytkowanie silnika, a wygodne funkcje, takie jak system zmiennej biegu jałowego i obrotomierz, zapewniają pełną kontrolę i wygodę podczas żeglugi.
Silnik Zaburtowy Tohatsu MFS 140 A to idealny wybór dla każdego, kto poszukuje silnika zaburtowego o doskonałej wydajności, niezawodności i łatwości obsługi. Niezależnie od tego, czy jesteś pasjonatem sportów wodnych, wędkarzem czy miłośnikiem rekreacyjnej żeglugi, te silniki zaburtowe a w szczególności silnik zaburtowy MFS 140 A spełni Twoje oczekiwania i dostarczy Ci niezapomnianych chwil na wodzie. Jeśli interesują cię inne silniki marki Tohatsu zajrzyj Tutaj.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 140 Zalety:
- Elegancki styl z wyszukanymi detalami
- Doskonała wydajność, trwałość i zoptymalizowana waga
- Wyjątkowa oszczędność paliwa dzięki unikalnej konstrukcji SOHC-4V
- Dostępny rumpel o długości 20″ i 25″
- Niezmiernie cicha praca na biegu jałowym
- Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez US EPA, CARB
- Elektroniczny wtrysk paliwa
- Precyzyjnie dostrojony program ECU zapewnia szybkie przyspieszenie, w razie potrzeby
- Komputerowy system zapłonowy (MicroComputer ) ułatwia szybszy start
- Układ wydechowy 4-2-1 Performance Tuned Exhaust
- Cyfrowy system zapłonu
- Alternator o wysokiej mocy 41 A
- Nowa ulepszona obudowa przekładni
- Regulowane tarcie kierownicy i trymowania w celu ułatwienia kierowania
- Wspomaganie Trim & tilt
- Nowa, ulepszona obudowa przekładni z szerszą płytą rozbryzgową i antywentylacyjną
Podstawy użytkowania i niezawodność:
- Obudowa wykonana z tworzywa SMC zapewnia lepszą trwałość
- Anodowane główne elementy aluminiowe zwiększające odporność na korozję
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej zapewnia jej długą eksploatację
- Tacka na olej pod filtrem oleju ułatwia wymianę filtra oleju
- Łatwo dostępny i wyjmowany filtr paliwa pozwala na szybkie i łatwe odprowadzanie wody
- Wbudowany system spłukiwania słodką wodą ułatwiający rutynowe spłukiwanie
- Zawiera ponad 16 anod protektorowych rozmieszczonych we wszystkich głównych komponentach
- Zmienna regulacja prędkości biegu jałowego od 650 do 850 obr./min w 5 krokach
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
- Trochoidalna pompa olejowa napędzana wałkiem rozrządu zapewnia długotrwałą trwałość krytycznych elementów silnika
Sygnalizacja i ochrona:
- Ostrzeżenie o niskim ciśnieniu oleju (wizualne i dźwiękowe)
- Ostrzeżenie o przegrzaniu (dźwiękowe)
- Ochrona przed uruchomieniem na biegu zapewniająca bezpieczniejszy rozruch silnika
- Wyrywka bezpieczeństwa (podstawowy standard ochrony we wszystkich silnikach zaburtowych Tohatsu)
- Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane
FUNKCJE
Obrotomierz informuje operatora o potencjalnych problemach, takich jak niskie ciśnienie oleju, niski poziom naładowania baterii i przegrzanie, za pomocą wbudowanych lampek ostrzegawczych. (Dla modeli wyposażonych w obrotomierz)
Jeśli szukacie Państwo autoryzowanego serwisu dla swoich silników zaburtowych X-Botas świadczy takie usługi. Zapraszamy do Naszych serwisów w Białymstoku oraz Augustowie.
Informacje dodatkowe
Długość Kolumny | |
---|---|
Rozruch | |
Trym | |
Kolor | |
Sterowanie |
Opis
4-2-1 Układ wydechowy dostosowany do wydajności
Izometryczny, zagregowany kolektor wydechowy „4-2-1 Performance Tuned Exhaust” maksymalizuje moment obrotowy i przyspieszenie. Ten unikalny projekt jest pierwszym w branży i można go znaleźć tylko w silnikach zaburtowych Tohatsu. Dzięki zaprojektowaniu tak, aby każdy kanał wydechowy miał taką samą długość, połączenie spalin z każdego cylindra tworzy dodatkowe ssanie, które pomaga wyciągnąć wydech z silnika. film
Znakomity moment obrotowy
Pierwszy w branży układ wydechowy 4-2-1 Performance Tuned zapewnia wyjątkową wydajność momentu obrotowego, najwyższą prędkość, przyspieszenie i wyjątkową oszczędność paliwa. W niektórych zastosowaniach na łodziach MFS140A będzie działać podobnie w porównaniu do cięższych silników zaburtowych o mocy 150 KM, które ważą nawet 45 kg więcej.
Zorientowany na wydajność
Rewolucyjny projekt Tohatsu MFS115A został rozszerzony na nowy MFS140A. Dzięki wyjątkowemu momentowi obrotowemu, zwiększonej trwałości, zoptymalizowanej wadze i płynnej pracy, nasza najnowsza gama modeli zapewnia najwyższą wydajność, której możesz doświadczyć tylko z Tohatsu.
Doskonała oszczędność paliwa.
Świece zapłonowe są strategicznie rozmieszczone pośrodku każdej komory spalania, aby zapewnić najbardziej wydajne spalanie z optymalnym przewodzeniem ciepła, co skutkuje wydajną pracą i oszczędnością paliwa.
Cisza
Do uzyskanej ciszy na niskich obrotach przyczynia się zoptymalizowany wydech 4-2-1 ze swoją labiryntową strukturą. Dźwięki odbijają się wielokrotnie jednocześnie tłumiąc przy tym hałas przepływu spalin.
Manewrowość
Gama silników MFS75 / 90/100/115/140 została zaprojektowana w celu poprawy przyspieszenia, gdy jest to potrzebne, aby przyspieszyć poślizg. Gdy wymagane jest przyspieszenie, ECU wykrywa żądanie i włącza wszystkie 4 cylindry w tym samym czasie. Jednocześnie optymalizuje i dostarcza odpowiednią mieszankę paliwowo-powietrzną w fazie przyspieszania, aby wytworzyć moment obrotowy. Im wyższy moment obrotowy, tym silniejsze przyspieszenie, co skutkuje szybszym i bardziej liniowym poślizgiem. kliknij
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla z przyciskiem PTT na uchwycie
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla ma ergonomicznie zaprojektowaną dużą dźwignię zmiany biegów umieszczoną z przodu i dłuższy uchwyt przepustnicy z przełącznikiem PTT (Power Trim & Tilt) znajdującym się na końcu uchwytu dla łatwiejszej obsługi i zwrotności. Aby zrównoważyć różne warunki wiatru i prądu, zmienny system biegu jałowego pozwala użytkownikowi wybrać najlepszą prędkość biegu jałowego z 5 różnych zakresów obrotów.
4,3-calowy wyświetlacz LCD TOCS (opcjonalnie)
Wyświetlacz LCD TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) o przekątnej 4,3 cala łączy się z magistralą CAN i komunikuje się bezpośrednio z ECU silnika. Dane silnika, kody usterek i alarmy są wyświetlane na wyświetlaczu LCD.
Dane Techniczne
Model / MFS140 | |
Typ silnika | 4-suwowy EFI/4cylindrowy |
Moc silnika | 140KM (103kw) |
Waga | 178 kg |
Średnica x skok | 84 x 90mm (3.731 x 3.54 in.) |
Pojemność skokowa | 1995cm³ (121.6 cu in) |
Wysokość pawęży | 20″, 25″ |
Max. obroty | 5150 – 5850 rpm |
Alternator | 12V, 492W, 41A |
Paliwo | Benzyna bezołowiowa (87 oktanów) lub wyższa |
Typ oleju silnikowego | NMMA Certified FC-W ® 4 oleju skoku** |
Rozruch | Elektryczny |
Sytem zapłonu | Zaprogramowany mikrokomputer |
Sterowanie | Wielofunkcyjny rumpel lub zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 2.08:1 |
Pojemność oleju | 4.2 l z filtrem |
Regulacja zapłonu | Zaprogramowany mikrokomputer |
Zgodność emisji gazów | EU & EPA & CARB 3-Star |
Pojemność zbiornika paliwa | opcjonalnie 25l (6.6 gal) |
Inne opcje | standard |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
** FC-W® jest zarejestrowanym znakiem handlowym National Marine Manufacturers Assoc. (NMMA)
Wyposażenie
Typ | L/X |
Rozrusznik elektryczny | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● |
Alternator | ● |
Prostownik | ● |
Power Tilt | ● |
Pawęż | 20/25 |
Śruba | ● |
Analogowy tachometr | ○ |
Analogowy wskaźnik trymu | ○ |
Pilot zdalnego sterowania | ○ |
Wielofunkcyjny rumpel | ○ |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ○ |
Zestaw narzędzi | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● |
Awaryjna linka rozrusznika | ● |
Instrukcja obsługi | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.