Promocja!

Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30

19.890.0028.980.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni:19.890.00.

Przed Zakupem prosimy o kontakt pod numer +48 451 155 565 w celu potwierdzenia dostępności zamówienia.

Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30 to nowoczesna technologia zapewniająca pełną wydajność i oszczędność. Tohatsu, wiodący producent silników zaburtowych, prezentuje swój najnowszy model o mocy 30 KM.

Ten zaawansowany silnik 4-suwowy z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) oferuje niezawodność i oszczędność, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających żeglarzy.

SKU: Brak danych Kategorie: ,

Opis

Nowy silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30 – innowacyjna technologia dla pełnej wydajności i oszczędności

Silniki zaburtowe odgrywają kluczową rolę w żeglugowaniu, zapewniając niezawodność, moc i oszczędność paliwa. Tohatsu, wiodący producent silników zaburtowych, wprowadza na rynek swój najnowszy model – Tohatsu MFS 30. Ten zaawansowany silnik 4-suwowy z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności i minimalnym zużyciu paliwa, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających żeglarzy.

Silniki Zaburtowe Tohatsu Wyjątkowa technologia EFI

Silnik Tohatsu MFS 30 wykorzystuje najnowszą technologię EFI, która zapewnia szybką reakcję przepustnicy i sprawne działanie na wodzie. EFI eliminuje potrzebę tradycyjnego rozruchu akumulatorowego, dzięki czemu rozruch silnika odbywa się za pomocą ręcznego rozrusznika. To nie tylko ułatwia obsługę, ale również zwiększa niezawodność silnika. Dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa, MFS 30 oferuje wyjątkową oszczędność paliwa, bez konieczności rezygnowania z wydajności.

Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30 o mocy 30 KM

Z mocą 30 KM, ten silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30 jest doskonałym wyborem dla tych, którzy potrzebują kompaktowej mocy do żeglugi. Bez względu na to, czy planujesz wycieczkę po jeziorze, czy eksplorację przybrzeżnych wód, MFS 30 zapewni Ci niezbędną siłę do pokonania przeszkód i osiągnięcia odpowiedniej prędkości.

Zalety silnika Tohatsu MFS 30

  1. Sprawdzona technologia – Tohatsu, jako lider w dziedzinie produkcji silników zaburtowych, wykorzystuje sprawdzone technologie w konstrukcji MFS 30. Dzięki temu masz pewność niezawodności i trwałości silnika.
  1. Zaawansowany cross-flow – Innowacyjny system cross-flow usprawnia działanie silnika, zapewniając optymalną wydajność. Dzięki temu MFS 30 działa płynnie i efektywnie, niezależnie od warunków na wodzie
  1. Łatwa wymiana filtra oleju – Silnik MFS 30 został wyposażony w filtr oleju w kształcie kanistra, co ułatwia jego wymianę. Teraz możesz szybko i łatwo utrzymać silnik w doskonałej kondycji, bez konieczności skomplikowanych czynności konserwacyjnych.
    Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30 posiada większą pojemność zbiornika oleju, co gwarantuje optymalne smarowanie silnika. Dzięki temu wszystkie elementy pracują płynnie i niezawodnie, co wpływa na wydajność i trwałość silnika.
  2. Optymalne smarowanie – MFS 30 posiada większą pojemność zbiornika oleju, co gwarantuje optymalne smarowanie silnika. Dzięki temu wszystkie elementy pracują płynnie i niezawodnie, co wpływa na wydajność i trwałość silnika.
  3. Ostry start – Podrasowany układ wlotowy silnika MFS 30 ułatwia ostry start. Bez względu na warunki na wodzie, możesz mieć pewność, że silnik szybko odpowie na Twoje polecenia i zapewni płynną jazdę.
  4. Niska emisja spalin – Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30 spełnia surowe normy dotyczące emisji spalin, co potwierdzają aprobaty EPA, CARB i UE. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii, Tohatsu zapewnia nie tylko wydajność, ale także dbałość o środowisko naturalne.
  5. Cyfrowy system zapłonu– Dzięki zastosowaniu cyfrowego systemu zapłonu, silnik MFS 30 charakteryzuje się szybszym rozruchem. Bez względu na warunki atmosferyczne, możesz mieć pewność, że Twój silnik odpali bez problemu.
  6. Duży alternator i prostownik – MFS 30 został wyposażony w duży alternator i prostownik, co umożliwia lepsze ładowanie akumulatora. Teraz możesz mieć pewność, że Twoje urządzenia elektroniczne będą zawsze zasilane podczas żeglugi.
  7. Regulacja siły oporu – Silnik MFS 30 umożliwia regulację siły oporu potrzebnej do obrotu. Dzięki temu możesz dostosować pracę silnika do swoich preferencji i warunków na wodzie.
  8. Wygodna dźwignia zmiany biegów – Dźwignia zmiany biegów silnika MFS 30 została zamontowana z przodu, co ułatwia obsługę. Teraz zmiana biegów jest łatwa i intuicyjna, bez konieczności schylania się czy przesuwania się po łodzi.
  9. Regulacja przechyłu – Silnik MFS 30 oferuje 6-stopniową regulację przechyłu, umożliwiającą dopasowanie ustawienia do indywidualnych potrzeb. Bez względu na warunki na wodzie, możesz znaleźć optymalną pozycję silnika, zapewniającą maksymalną wydajność i stabilność.
  10. Gas Assisted Tilt – Funkcja Gas Assisted Tilt ułatwia podnoszenie i opuszczanie silnika. Dzięki temu nie musisz wykonywać dużego wysiłku fizycznego, aby dostosować kąt nachylenia silnika.
  11. Moc TRIM&TILTSilnik MFS 30 jest wyposażony w mocny system TRIM&TILT, który umożliwia regulację kąta nachylenia śmigła. Dzięki tej funkcji możesz dostosować pracę silnika do różnych warunków na wodzie, poprawiając zarówno wydajność, jak i komfort żeglugi. 
  12. Zdalne sterowanie – Niektóre modele silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30 oferują zdalne sterowanie, co jeszcze bardziej ułatwia obsługę. Dzięki zdalnemu sterowaniu możesz kontrolować silnik z wygodnego miejsca na łodzi, zapewniając wygodę i pełną kontrolę.
  13. Cicha praca – Silniki zaburtowe a w szczególności silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30 został zaprojektowany tak, aby działał cicho i nie zakłócał spokoju na wodzie. Dzięki wydechowi przez śrubę, generuje minimalny hałas, co sprawia, że żeglugę można cieszyć się w ciszy i harmonii z naturą.
  14. Kontrola temperatury – System chłodzenia silnika jest kontrolowany za pomocą termostatu, co zapewnia właściwą temperaturę pracy. Dzięki temu masz pewność, że silnik nie przegrzeje się i będzie pracował optymalnie nawet w trudnych warunkach.
  15. Wytrzymała obudowa pompy wodnej – Obudowa pompy wodnej silnika MFS 30 została wykonana ze stali nierdzewnej, co gwarantuje jej długą żywotność. Niezależnie od tego, czy pływasz w słonej wodzie czy w jeziorze, możesz być pewien, że pompa będzie działać bezawaryjnie i skutecznie chłodzić silnik.
  16. Odporność na korozję – Silnik MFS 30 został wykonany z wysokiej jakości stopów aluminium, które zapewniają pełną ochronę przed korozją. Dodatkowo, powierzchnie układu chłodzenia zostały ocynkowane, co zwiększa ich odporność na działanie wody morskiej i innych czynników atmosferycznych.
  17. Ustawienie prędkości biegu jałowego i trałowania – Silnik MFS 30 umożliwia precyzyjne ustawienie prędkości biegu jałowego oraz trałowania. Dzięki temu możesz dostosować pracę silnika do różnych sytuacji na wodzie, oszczędzając przy tym paliwo i zapewniając komfort żeglugi.
  18. Wytrzymałe śmigło – MFS 30 jest wyposażony w aluminiowe śmigło, które jest nie tylko lekkie, ale także wytrzymałe. Śmigło zapewnia skuteczne pchanie łodzi przez wodę, minimalizując opory i zapewniając optymalną wydajność.
  19. Praktyczny zbiornik paliwa – W zestawie silnika MFS 30 znajduje się praktyczny 25-litrowy (6,6 galonowy) zbiornik paliwa. Zbiornik wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego jest lekki, wytrzymały i łatwy w obsłudze. Posiada również odpowiednie złączki i przewód paliwowy, które zapewniają bezpieczne i wygodne podłączenie do silnika.
  20. Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju – Silnik MFS 30 jest wyposażony w sygnalizację niskiego ciśnienia oleju, która ostrzeże Cię w przypadku spadku ciśnienia oleju. Dzięki temu możesz natychmiast podjąć odpowiednie działania i zapobiec ewentualnym uszkodzeniom silnika.
  21. Sygnalizacja dźwiękowa przed przegrzaniem silnika – Aby zapewnić maksymalną ochronę silnika, MFS 30 posiada sygnalizację dźwiękową, która ostrzega przed przegrzaniem. Dzięki temu będziesz mógł monitorować temperaturę silnika i podjąć niezbędne kroki w celu jego ochrony.
  22. Wyrywka bezpieczeństwa – Wyrywka bezpieczeństwa to ważne zabezpieczenie stosowane standardowo we wszystkich silnikach Tohatsu. Chroni ona użytkownika w przypadku, gdy zostanie wyrzucony z łodzi, automatycznie zatrzymując silnik i minimalizując ryzyko wypadku.
  23. Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu – Aby zapobiec przypadkowemu uruchomieniu silnika na włączonym biegu, MFS 30 został wyposażony w odpowiednie zabezpieczenie. Dzięki temu masz pewność, że silnik uruchomi się tylko wtedy, gdy jesteś gotowy do rozpoczęcia żeglugi.
  24. Ogranicznik prędkości obrotowej silnika – Silnik MFS 30 posiada ogranicznik prędkości obrotowej, który pozwala kontrolować maksymalne obroty silnika. Dzięki temu możesz dostosować prędkość do warunków na wodzie i zapewnić sobie bezpieczną i komfortową żeglugę.

Podsumowanie

Tohatsu MFS 30 to innowacyjny silnik zaburtowy, który zapewnia doskonałą wydajność, niezawodność i oszczędność paliwa. Dzięki zaawansowanym technologiom, takim jak elektroniczny wtrysk paliwa, cyfrowy system zapłonu i zaawansowany układ chłodzenia, ten silnik spełnia najwyższe standardy branżowe. Jeśli interesują cię inne silniki zaburtowe marki Tohatsu zajrzyj Tutaj.

Zalety:

  • Zaprojektowany z myślą o sprawdzoną technologię
  • Zaawansowany cross-flow usprawnia funkcjonowanie
  • Filtr oleju w kształcie kanistra, co znacznie ułatwia jego wymianę
  • Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
  • Podrasowany układ wlotowy ułatwiający ostry start
  • Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez EPA, CARB i UE
  • Elektroniczny wtrysk paliwa
  • Pierwszy w branży bez akumulatorowy, ręczny start EFI 4-suwów
  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
  • Duży alternator i prostownik do lepszego ładowania akumulatora
  • Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
  • Dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
  • 6-cio stopniowa regulacja przechyłu *
  • Gas Assisted Tilt
  • Moc TRIM&TILT *
  • Zdalne sterowanie **

Silniki zaburtowe Tohatsu podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
  • Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
  • Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
  • Możliwość ustawienia prędkości biegu jałowego i trałowania
  • Aluminiowe śmigło
  • Plastikowy 25litrowy (6,6 gal) zbiornik paliwa zawiera złączki i przewód paliwowy

Sygnalizacja i ochrona:

  • Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju (akustyczna)
  • Sygnalizacja dźwiękowa zabezpieczająca przed przegrzaniem silnika (akustyczna)
  • Wyrywka bezpieczeństwa, stanowi ważne zabezpieczenie stosowane standardowo we wszystkich silnikach Tohatsu
  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu
  • Ogranicznik prędkości obrotowej silnika

* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane

Jeśli szukacie Państwo autoryzowanego serwisu dla swoich silników zaburtowych X-botas świadczy takie usługi. Zapraszamy do Naszych serwisów w Białymstoku oraz Augustowie.

Informacje dodatkowe

Długość Kolumny

,

Kolor

,

Rozruch

,

Sterowanie

, , ,

Trym

,

Cechy

fephoto060
Nowy projekt pokrywy

Nowa elegancka osłona opata na projekcie MFS 40 / 50A. Znaczna poprawa wodoszczelności i dostępności przeprowadzania konserwacji urządzenia

fephoto061
Nowe przełożenie

Przyjęta niedawno zoptymalizowane przełożenie (26:12 / 2,17), po to aby móc wykorzystywać większe śmigła.

fephoto062
System przepłukiwania wodą

Łatwe i wygodne przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją i nalotami w układzie chłodzenia. Ten proces konserwacji może być wykonywany bez konieczności pracy silnika.

fephoto063
Zmienna sterowania na biegu jałowym

Bieg jałowy / Trolling prędkość można regulować w trzech zakresach prędkości obrotowych (850, 950, 1050 obr / min) przez naciśnięcie przełącznika.

*Pilot i wielofunkcyjny uchwyt rumpla dostępny tylko w określonych modelach.

fephoto064
TOCS (Sytem Komunikacji Pokładowej Tohatsu)

MFS25 / 30C oparty jest na NMEA 2000 i jest kompatybilne z TOCS.

fephoto065
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla (opcja)

Jest on dostępny i zapewnia płynną kontrolę i łatwą obsługę. Zawiera przełącznik kluczowy, uchwyt big-shift, i włącznik trim& tilt na dużym rączce rumpla

Dane Techniczne

Model / MFS30
Typ silnika 4-suwowy EFI/3cylindrowy
Moc silnika 30KM (22.1kw)
Max. Obroty 5250 – 6250 rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 10.4l/h (2.75gal/h)
Średnica x Skok 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.)
Pojemność skokowa 526 cm³ (32.09 cu in)
Smarowanie silnika Trochoid pump
Rozruch Ręczny lub elektryczny
Świeca zapłonowa NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu Zaawansowana elektronicznie
Alternator 12V, 180W, 15A
Typ oleju silnikowego API SF, SG, SH, SJ, SL lub SM FCW 10W-30/40
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 1.8L (0.48gal) /wymiana filtra
Pojemność zbiornika paliwa 25l (6.6 gal)
Sterowanie Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 1.92 (12:23)
Emisja gazów EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenie

Typ S/L EFL EPS / L EFTL EPTS / L EFGS / L
Rozrusznik elektryczny
Rozrusznik ręczny
Urządzenie dekompresujące
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Gazowe wspomaganie przechyłu
Power Tilt
Pawęż 15 / 20 20 15 / 20 20 15 / 20 15 / 20
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu
Zdalne sterowanie
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowy rozrusznik
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie

Wymiary

d-mfs30c_m_01-3

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 30”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *