Twój koszyk jest obecnie pusty!
Pełen Opis Produktu
13.500.00zł Pierwotna cena wynosiła: 13.500.00zł.13.479.00złAktualna cena wynosi: 13.479.00zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni:13.479.00zł.
Przed Zakupem prosimy o kontakt pod numer +48 451 155 565 w celu potwierdzenia dostępności zamówienia.
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Brak w magazynie
HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.
Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało ,iż obecnie produkty spod
marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia,
USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania,
Rosja .
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił ,że silniki tej marki kojarzone są
z jakością, wytrzymałością i trwałością ,dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na
naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do
oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200 W do 1500 W
montowanych z przodu lub z tyłu łodzi , sterowanych ręcznie lub pilotem o konstrukcji
tradycyjnej lub BLDC.
Postaw na jakość HasWing !
Armada T to nowość w ofercie producenta. Najmocniejsze silniki elektryczne w ofercie
Haswing. Zasilane w systemie 48 Volt. Moc silnika to 6kW a maksymalny uciąg to aż 300lbs
przy stosunkowo niedużym poborze prądu. Za regulację prędkości odpowiada fabryczny,
cyfrowy maximizer, dzięki temu prędkość można ustawić precyzyjnie. Polecane szczególnie do
większych jednostek pływających. Zastosowano tutaj silnik bezszczotkowy o dużej mocy i
wysokim momencie obrotowym śruby. W zestawie znajduje się zrywka magnetyczna,
zapewniająca bezpieczeństwo podczas pływania. Silniki mogą pracować w wodach słodkich jak
i słonych.
Płynna regulacja obrotów – Maximizer
Wygodna teleskopowa rączka z płynną regulacją obrotów. Maximizer to urządzenie
elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Regulacja obrotów odbywa się
płynnie, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy
trollingowaniu. Maximizerwydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność
prądu podczas pływania.
Wskaźnik naładowania akumulatora
Cyfrowy wyświetlacz stanu naładowania akumulatora. Napięcie jest widoczne cały czas
podczas pracy silnika co daje możliwość kontroli rozładowania akumulatora do bezpiecznego
poziomu.
Wyłącznik awaryjny ze złączką
Silnik wyposażony jest w wyłącznik bezpieczeństwa. Przełączamy w pozycję ON lub OFF
Dodatkowo wyposażony jest w wygodną złączkę typu anderson na kablu zasilającym.
Teleskopowa rączka z regulacją nachylenia i zrywką
Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości od 24 do 40cm.
Możliwość regulacji rączki aż o 180o, zapewnia wygodne sterowanie podczas pływania.
Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wy godnej pozycji transportowej.
Na górnej części rumpla należy zamontować zrywkę magnetyczną. Zabezpiecza ona silnik
podczas pływania. Można przymocować ją np. do nadgarstka, zerwanie kluczyka z silnika
powoduje jego natychmiastowe wyłączenie.
Wytrzymały metalowy uchwyt
Uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży wykonany jest z metalu. Całkowicie odporny
na rdzę oraz zniekształcenia termiczne. Pochylenie w trzech poziomach – 18, 27 i 60 stopni.
Dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami
pawęży.
Silnik bezszczotkowy
Protruar wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment
obrotowy. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż
standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i
niezawodność.
Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą
efektywność napędu.
Śruba 3-łopatkowa
Silnik wyposażony jest śrubę 3-łopatkową. Posiada wysoki moment obrotowy 1200 obr/min.
Średnica śruby to aż 30 cm.
Chłodzenie silnika
Specjalny system dodatkowo chłodzi silnik podczas pracy w wodzie. Zabezpiecza silnik przed
przegrzaniem.
Kompletny zestaw montażowy
Specyfikacja techniczna
Siła uciągu | 300 lbs |
Zasilanie | 48V |
Moc silnika Efektywność napędu | 6000W 80% |
Pobór prądu (max) | ~125A |
Typ/długość kolumny | Aluminium – 67 cm |
Biegi | Maximizer – płynna regulacja |
Masa silnika | ̴28,8kg |
Maksymalna długość łodzi | do 9m |
Długość kabla zasilającego | ok. 1,6m |
Porównanie uciągu do silnika spalinowego | 12HP |
Śruba | 3 łopatkowa 30 cmØ |
Prędkość śruby | Max 1200 obr/min. pod wodą |
Akumulator | Zalecany 4x120Ah lub większe deep cycle |
Poziom hałasu | ≤75db |
Gwarancja | 24 miesiące |
Dodaj do ulubionych
Dodaj do ulubionych
Dodaj do ulubionych
Dodaj do ulubionych
Zarejestruj się, aby otrzymywać wiadomości z Naszego sklepu o wyprzedażach oraz nowych produktach. Dla klubowiczów na mamy ciekawe rabaty.
Wprowadź swój adres e-mail
*Podając swój adres e-mail, wyrażasz zgodę na otrzymywanie ofert promocyjnych i innych wiadomości od X-Boats . Możesz zapoznać się z Naszą Polityką Prywatności i zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.
Gwarancja Najniższej Ceny
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.