Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25
19.500.00zł – 28.840.00zł
Przed Zakupem prosimy o kontakt pod numer +48 451 155 565 w celu potwierdzenia dostępności zamówienia.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 to doskonałe połączenie niezawodności i oszczędności paliwa. Znana i ceniona marka Tohatsu gwarantuje niezawodność i długą żywotność. Ten 4-suwowy silnik o mocy 25 KM to bestseller wśród pasjonatów żeglarstwa.
Wyposażony w innowacyjne funkcje, takie jak cross-flow, filtr oleju i regulację przechyłu, zapewnia wyjątkową wydajność i komfort.
Dzięki technologii EFI i cyfrowemu zapłonowi CD, rozruch jest szybki i niezawodny. Bezpieczeństwo jest priorytetem dzięki sygnalizacji i zabezpieczeniom, takim jak sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju i ogranicznik prędkości obrotowej. Silnik Tohatsu MFS 25 to doskonały wybór dla żeglarzy, którzy oczekują niezawodności, oszczędności paliwa i wygody obsługi.
Niech Tohatsu MFS 25 będzie Twoim niezawodnym partnerem na każdej żeglarskiej przygodzie.
Opis
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 – niezawodność i oszczędność paliwa
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 to doskonałe połączenie niezawodności i oszczędności paliwa. Tohatsu to znana i ceniona marka wśród producentów silników zaburtowych o dużym momencie obrotowym i niezrównanej niezawodności.
Od momentu wprowadzenia silnika z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) w 2006 roku, Tohatsu zapewnia użytkownikom nie tylko wyjątkową oszczędność paliwa, ale także doskonałe osiągi.
Tohatsu 25 KM – doskonały wybór dla pasjonatów żeglarstwa
Silnik Tohatsu o mocy 25 KM i 4-suwowy to bezsprzecznie jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie producenta. Każdy nowy silnik tej serii jest wyposażony w wielofunkcyjny rumpel z funkcją trimu i kąta odchylenia.
Ten innowacyjny element sterowania znajduje się na uchwycie, co ułatwia dostęp, zapewnia większą kontrolę, zwiększa zwrotność i przede wszystkim podnosi poziom bezpieczeństwa. Tohatsu 25 KM, 4-suwowy to z pewnością kolejny bestseller w ofercie marki.
Wyjątkowe cechy silników zaburtowych, silnika Tohatsu MFS 25
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 został zaprojektowany w oparciu o sprawdzone technologie, co gwarantuje niezawodność i długą żywotność. Jedną z zaawansowanych funkcji tego modelu jest cross-flow, który poprawia efektywność pracy silnika. Dzięki zastosowaniu filtru oleju w kanistrze, wymiana oleju staje się znacznie prostsza i bardziej przyjazna dla użytkownika.
Wielkość zbiornika oleju została zwiększona, co zapewnia optymalne smarowanie i dłuższe interwały między wymianami. Dodatkowo, podrasowany układ wlotowy silnika ułatwia ostry start, dzięki czemu można cieszyć się płynną i dynamiczną jazdą na wodzie.
Silnik Tohatsu MFS 25 to również przyjazność dla środowiska. Posiada bardzo niską emisję spalin, a jego standardy jakości zostały zatwierdzone przez takie instytucje jak EPA, CARB i UE. Tohatsu jako jeden z pierwszych producentów wprowadził do swojej oferty silniki z EFI 4-suwów, które charakteryzują się bezakumulatorowym, ręcznym rozruchem.
Innowacyjna technologia EFI dla lepszej wydajności
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 to pierwszy w swojej branży silnik z bezakumulatorowym, ręcznym startem EFI 4-suwów. Dzięki zastosowaniu elektronicznego wtrysku paliwa, użytkownicy mogą cieszyć się szybszym i łatwiejszym rozruchem, eliminując konieczność posiadania akumulatora na pokładzie.
System cyfrowego zapłonu CD sprawia, że rozruch jest jeszcze bardziej niezawodny i responsywny.
Wyjątkowa wydajność i funkcjonalność silnika Tohatsu MFS 25
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 oferuje wiele dodatkowych funkcji, które podnoszą komfort i wydajność żeglugi. Duży alternator i prostownik są odpowiedzialne za lepsze ładowanie akumulatora, co pozwala na zasilanie różnych urządzeń elektrycznych na pokładzie.
Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika umożliwia dostosowanie pracy silnika do warunków panujących na wodzie.
Dźwignia zmiany biegów została zamontowana z przodu, co znacznie ułatwia obsługę i umożliwia płynne manewrowanie. Ponadto, silnik jest wyposażony w 6-stopniową regulację przechyłu, dzięki czemu można dostosować kąt odchylenia do indywidualnych preferencji i warunków nawigacyjnych.
Bezpieczeństwo i niezawodność jako priorytet
Silnik Tohatsu MFS 25 został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie użytkowników. Dzięki wydechowi przez śrubę, silnik pracuje cicho, minimalizując hałas i zakłócenia dla innych żeglarzy. System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu dba o właściwą temperaturę pracy silnika, zapewniając optymalne warunki dla jego działania.
Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej zapewnia trwałość i długą żywotność tego elementu. Ponadto, silnik Tohatsu MFS 25 został wykonany z wysokiej jakości stopów aluminium, które zapewniają pełną ochronę przed korozją.
Dodatkowo, ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na działanie wody słonej i innych czynników atmosferycznych.
Komfort i ochrona podczas żeglugi
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 oferuje wiele funkcji ułatwiających użytkowanie i zapewniających dodatkową ochronę podczas żeglugi. Zbiornik paliwa o pojemności 25 litrów wykonany z wysokiej jakości plastiku gwarantuje bezpieczne przechowywanie i łatwe dozowanie paliwa. Śmigło wykonane z aluminium jest lekkie, wytrzymałe i skuteczne w generowaniu odpowiedniego ciągu.
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 został wyposażony w szereg sygnalizacji i zabezpieczeń, które zapewniają dodatkowy poziom bezpieczeństwa. Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju, zarówno wizualna, jak i akustyczna, informuje użytkownika o konieczności sprawdzenia poziomu oleju i jego ewentualnej wymianie.
Dodatkowo, silnik posiada sygnalizację dźwiękową, która chroni przed przegrzaniem, ostrzegając użytkownika o nadmiernym nagrzewaniu silnika. Wyrywka bezpieczeństwa to kolejna funkcja, która automatycznie zatrzymuje silnik w przypadku, gdy operator straci kontakt z dźwignią sterującą.
Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu oraz ogranicznik prędkości obrotowej są istotnymi cechami, które zapewniają bezpieczeństwo podczas manewrowania i cumowania.
Dzięki nim można uniknąć przypadkowego uruchomienia silnika w nieodpowiednim momencie oraz kontrolować maksymalną prędkość obrotową, co jest szczególnie przydatne przy żeglugach w strefach ograniczonej prędkości.
Podsumowanie
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 to doskonały wybór dla wszystkich pasjonatów żeglarstwa, którzy poszukują niezawodności, oszczędności paliwa i wygody obsługi. Dzięki zaawansowanej technologii EFI, silnik oferuje doskonałą wydajność i szybki rozruch bez konieczności posiadania akumulatora. Dodatkowo, liczne funkcje i opcje regulacji zapewniają maksymalną kontrolę i komfort podczas żeglugi.
Silnik Tohatsu MFS 25 został zbudowany z myślą o długotrwałej eksploatacji. Wykonany z wysokiej jakości materiałów i wyposażony w systemy ochronne, gwarantuje nie tylko niezawodność, ale również bezpieczeństwo podczas żeglugi. Bez wątpienia, Tohatsu MFS 25 to doskonały wybór dla żeglarzy, którzy oczekują doskonałej jakości, wydajności i niezawodności w jednym urządzeniu.
Niech silnik zaburtowy Tohatsu MFS 25 będzie Twoim niezawodnym partnerem na każdej żeglarskiej przygodzie. Jego zalety, takie jak zaawansowana technologia EFI, niska emisja spalin, regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika czy gas assisted tilt, sprawiają, że żeglowanie staje się jeszcze bardziej satysfakcjonujące i bezpieczne.
Dzięki silnikowi Tohatsu MFS 25 możesz cieszyć się nie tylko świetną wydajnością, ale również oszczędnością paliwa. Zaprojektowany z myślą o optymalizacji spalania, ten silnik zaburtowy pozwala na dłuższe i bardziej ekonomiczne żeglowanie.
Tohatsu jest znany ze swojej niezawodności i trwałości, co daje pewność, że silnik będzie służył Ci przez wiele lat. Jeśli interesują cię inne silniki zaburtowe marki Tohatsu zajrzyj Tutaj.
Zalety:
- Zaprojektowany w oparciu o sprawdzoną technologię
- Zaawansowany cross-flow usprawnia funkcjonowanie silnika
- Filtr oleju w kanistrze, co znacznie ułatwia jego wymianę
- Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
- Podrasowany układ wlotowy ułatwiający ostry start
- Bardzo niska emisja spalin, zatwierdzone przez EPA, CARB i UE
- Elektroniczny wtrysk paliwa
- Pierwszy w branży bez akumulatorowy, ręczny start EFI 4-suwów
- Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
- Duży alternator i prostownik do lepszego ładowania akumulatora
- Regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
- Dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
- 6-cio stopniowa regulacja przechyłu *
- Gas Assisted Tilt
- Moc TRIM&TILT *
- Zdalne sterowanie **
- Wielofunkcyjny Tiller Handle (opcjonalnie)
- Kompatybilny z TOCS (Tohatsu Onboard Communication System)
- Zmienna kontrola jałowości (850, 950, 1050 r / min) *
Silniki zaburtowe Tohatsu Podstawy użytkowania i niezawodność:
- Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
- System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
- Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
- Wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
- Ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
- Możliwość ustawienia prędkości biegu jałowego i trałowania
- Plastikowy 25-litrowy zbiornik paliwa
- Aluminiowe śmigło
Sygnalizacja i ochrona:
- Sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju (wizualna i akustyczna)
- Sygnalizacja dźwiękowa zabezpieczająca przed przegrzaniem silnika (akustyczna)
- Wyrywka bezpieczeństwa
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na włączonym biegu
- Ogranicznik prędkości obrotowej silnika
* Wybrane modele
** Modele zdalnie sterowane
Jeśli szukacie Państwo autoryzowanego serwisu dla swoich silników zaburtowych X-botas świadczy takie usługi. Zapraszamy do Naszych serwisów w Białymstoku oraz Augustowie.
Informacje dodatkowe
Długość Kolumny | |
---|---|
Rozruch | |
Sterowanie | |
Trym |
Cechy
Nowy projekt pokrywy
Nowa elegancka osłona opata na projekcie MFS 40 / 50A. Znaczna poprawa wodoszczelności i dostępności przeprowadzania konserwacji urządzenia
Nowe przełożenie
Przyjęta niedawno zoptymalizowane przełożenie (26:12 / 2,17), po to aby móc wykorzystywać większe śmigła.
System przepłukiwania wodą
Łatwe i wygodne przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją i nalotami w układzie chłodzenia. Ten proces konserwacji może być wykonywany bez konieczności pracy silnika.
Zmienna sterowania na biegu jałowym
Bieg jałowy / Trolling prędkość można regulować w trzech zakresach prędkości obrotowych (850, 950, 1050 obr / min) przez naciśnięcie przełącznika.
*Pilot i wielofunkcyjny uchwyt rumpla dostępny tylko w określonych modelach.
TOCS (Sytem Komunikacji Pokładowej Tohatsu)
MFS25 / 30C oparty jest na NMEA 2000 i jest kompatybilne z TOCS.
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla (opcja)
Jest on dostępny i zapewnia płynną kontrolę i łatwą obsługę. Zawiera przełącznik kluczowy, uchwyt big-shift, i włącznik trim& tilt na dużym rączce rumpla
Dane Techniczne
Model / MFS25 | |
Typ silnika | 4-suwowy EFI/3cylindrowy |
Moc silnika | 25KM (18.4kw) |
Max. Obroty | 5000 – 6000 rpm |
Zużycie paliwa W.O.T. | 8.8l/h (2.32gal/h) |
Średnica x Skok | 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.) |
Pojemność skokowa | 526 cm³ (32.09 cu in) |
Smarowanie silnika | Trochoid pump |
Rozruch | Ręczny lub elektryczny |
Świeca zapłonowa | NGK DCPR6E |
Regulacja zapłonu | Zaawansowana elektronicznie |
Alternator | 12V, 180W, 15A |
Typ oleju silnikowego | NMMA Certified FC-W® |
Pojemność zbiornika oleju silnikowego | 1.8L (0.48gal) /wymiana filtra |
Pojemność zbiornika paliwa | 25l (6.6 gal) |
Sterowanie | Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie |
Przełożenie skrzyni biegów | 1.92 (12:23) |
Emisja gazów | EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki) |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
Wyposażenie
Typ | S/L | EFL | EPS / L | EFTL | EPTS / L | EFGS / L |
Rozrusznik elektryczny | – | ● | ● | ● | ● | ● |
Rozrusznik ręczny | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Urządzenie dekompresujące | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Alternator | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Prostownik | ○ | ● | ● | ● | ● | ● |
Gazowe wspomaganie przechyłu | – | – | – | – | ● | ● |
Power Tilt | – | – | – | ● | ● | – |
Pawęż | 15 / 20 | 20 | 15 / 20 | 20 | 15 / 20 | 15 / 20 |
Śruba | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Analogowy tachometr | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ | ○ |
Analogowy wskaźnik trymu | – | – | – | ○ | ○ | ● |
Zdalne sterowanie | – | – | ● | – | ● | – |
25L plastikowy zbiornik paliwa | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zestaw narzędzi | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zapasowy rozrusznik | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Zapasowe świece zapłonowe | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Instrukcja obsługi | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
● w standardzie
○ opcjonalnie
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.